dags för färg

Beställde hem sommarkatalogen från H&M för ett tag sedan, alltid kul att kolla i på kvällarna. Fick den igår och kollade igenom den. Hittade inte direkt några kläder jag ville ha. H&M- katalogen är ungefär som H&M uppe på Gränby; anpassat till mammor och barn. Så det är ganska tråkiga kläder i den.

Men hittade iallafall hårfärger som jag vill ha

Asfint, och jag kom på att mitt hår är asfult och jag kommer inte kunna fixa det själv så jag ska gå till frisör och fixa det. Fast så jäkla dyrt att färga hos frisören, hoppas mamma betalar. Och jag kanske har för mörkt hår för att fixa så där ljust nu, men jag hoppas jag kan. Jag orkar inte mörkt hår längre, och jag orkar inte kyla, jag hatar kyla.

Puss

Kommentarer
Postat av: you know who

förresten, nu för tiden har jag för det mesta mittbena.. score!

2009-02-04 @ 19:59:19
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

NEEEEEJ har du!? fan va bra, gud va glad jag blir! Haha du måste va fett snygg! Skicka bild, och med nyårsklänningen på!!!

2009-02-04 @ 21:15:06
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0