dagens till mig

idag är det helt klart dags för mig att få DAGENS! Först och främst för att jag är en underbart snäll människa. Lisa frågade mig idag om jag brukade handla på Rut.m.fl, och jag sa nej det händer nog inte så ofta. Lisa sa: okej vad synd för jag har ett presentkort där på 200 som jag inte kommer använda och dessutom behöver jag pengar till skor, så jag tänkte att du kunde köpa det av mig men okej då får jag lösa det på något annat sätt. Men snäll som jag är sa jag: Självklart Lisa kan jag köpa det av dig, så att du kan köpa dina skor! (okej så sa jag inte alls men jag sa att jag kunde det iallafall) Så nu har jag ett presentkort på Rut.m.fl och som jag har sagt förut så älskar jag ju att handla med presentkort! Så det var himla snällt av mig tycker jag.

Dessutom hade jag mina rosa chinos.

Och nu har jag precis sytt om Lollos shorts som hon inte ville ha längre till en kjol

Det blir nog den imorgon, sen kan Lollo få tillbaka den om hon vill. Annars tror jag att det blir lockigt hår, men vi får se vad jag känner för ikväll efter duchen.

OCH I STOCKHOLM HAR FASHION WEEK BÖRJAT! Och jag är jätteledsen för att jag inte är där. Jag ska läsa mer om det senare, vad som hände idag och vilka som hade visningar.

Puss


Kommentarer
Postat av: loooolllleeeen

faaan vaa fiin den blev:D<3

2009-01-27 @ 13:39:26
Postat av: therese

jag hade den idag:) säg till när du vill ha tillbaka den <3

2009-01-27 @ 17:36:47
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Lisa

yes man! haha det var väldigt snällt av dig :D

2009-01-27 @ 19:03:51
Postat av: linaaaaaaaaaa

fan va fin tessan!!!! kan inte jag få låna den nån da :D? den var skitsygg. eller ja kanske ska fråga lollo :P

2009-01-27 @ 22:15:20
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

jaaaa fråga lollo:) OCH TA EN BILD PÅ DIG I NYÅRSKLÄNNINGEN OCH SKICKA! <3

2009-01-28 @ 08:45:47
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0