härliga espadrillos

ja men ett litet inslag av vår då: dom här espadrillosarna tänkte jag på hela förra sommaren när jag var ute på mitt land. När jag sedan kom hem i juli gick jag till H&M för att köpa dom men då fanns dom inte längre. Då blev jag skitdeppig och köpte massor av andra sommarskor istället för att dölja min sorg. Så nu när det är vår och jag kollar på H&Ms hemsida och hittar mina små älsklingar där blir jag ju bara härligt överlycklig! DAGENS DAGENS DAGENS! Senare ska jag ner på stan och se om dom finns där med, annars får jag väl beställa från internet eller vänta ett tag tills dom kommer till butik
  
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg ska du ta då? :)

2009-01-20 @ 22:33:13
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0