Jag blev hackad

Hejsan, om ni undrar varför jag helt plötsligt gillade dom där gräsliga evisu-byxorna (evisu-byxor är det värsta jag vet) och Lindex (nästan ännu värre) så var det för att någon tog över min blogg. Helt enkelt loggade in efter att ha fått reda på mitt lösenord och bytt både mail och lösen. Nu verkar personen ha tröttnat och jag har fått tillbaka den. Skulle jag gissa så tror jag att det var den här stiliga damen

Men jag vet ju inte....
Jag berättar mera om igår och idag senare
PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna den vackre

MEEEEEEEEEN DDET VA JU INTE JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:( :( :( :(

2009-01-29 @ 11:56:30
Postat av: therese

hihi jo du erkände ju sen:P

2009-01-29 @ 17:16:09
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: johanna hackern

haha okejdååå , det va väll jag då ;) men det va ju inte bara jag (a) :D pussssssssssss

2009-01-29 @ 18:22:35
Postat av: erikiiiiis

hahaha jag älskar bilden johanniiiiii du är snyggg så e det baaah

2009-01-29 @ 18:43:06
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: JUSSE DIN ÄLSKARE

DET VA JAAAG JOHANNA OCH UNNI OCH JESSICA, CISSI OCH DELVIS LOLLO SOM TOOG DIN BLOGGIIIS :D:D:D

2009-01-30 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0