Top 6 och en dålig

1. Börjar med DAGENS, Maria Pless vågade äntligen ha sin väst. Den var assnygg, du borde ha den oftare! Det manliga tjejmodet kommer tillbaka (eller det kanske aldrig försvann). Dags för skoaffärerna att göra sina herrskor i små storlekar, det är där tjejjer bör köpa sina skor nu. Inte jag dock, högklackat e fortfarnde min älskling.


2. Träffade Jingåker och Thor idag och tog en lång fika. Det var mycigt, finfina grabbar som jag träffar alldeles för sällan.

3. Yogan igårkväll som tog bort mitt ryggont och gjorde att jag kunde somna och sova ordentligt. Det skönaste jag har gjort på länge! Träningen idag var inte helt fel heller.

4. Min insperation idag:

Oversize T-shirt, gråa spetsleggins, fläta i luggen och mina svarta ankelboots. Like it.

5. Jag fick tillbaka mina klänningar från Pless idag, nu är jag glad, jag har saknat mina klänningar.

6. Solade idag, nu är jag brun och fin. Eller inte men det är iallafall skönt, och solvarm hud (eller solarievarm då) är typ den härligaste lukten som finns, känns som att man är utomlands.

Dagens dåliga, både Mark och Gojlepojken var sjuka idag, det kändes himla tomt i skolan utan dom. Hope they´ll be there tomorrow!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

YAY! Jag fick dagens! 8D<3333

2009-01-14 @ 21:42:19
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: hola

amen jag fick dagens före dig, apa

2009-01-15 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0