en liten dagens-lista

Dagens klädsel:


Dagens insperation:


Dagens snygga:
Eriks nya sjal som han hade idag, himla fin! Egentligen är det Carros, men Erik passar också bra i den, särskilt eftersom den är ROSAAA! Fler killar borde ha rosa oftare!

Dagens party:

Enligt facebook är det här partybrillorna, kostar typ 150 kr, kanske är något för sommarens alla äventyr.

Dagens present:

Kom på posten från ELLE för att jag är prenumerant. Själva tröjan var inte så fin men trycket på som är designat av Jojo & Malou som blev årets nykomlingar på ELLE-galan förra året är finfint så jag tänkte fixa den på något sätt. Iallfall klippa av den, den är lite väl lång...

Dagens roliga:
Lämnade tillbaka två tröjor som jag köpt till pappa i julklapp (dom var för stora) på H&M och fick ett presentkort med pengarna på tillbaka eftersom öppetköp datumet gått ut. Så nu har jag ett presentkort på H&M och även fast det är mina egena pengar egentligen så är det mycket roligare att handla på presentkort, det känns liksom som att få presenter och det är ju aldrig fel!

Dagens annorlunda:
Var och simmade (händer aldrig) på natilus (där har jag aldrig varit förut) i bikini (shit det var länge sen) med Mark (honom har jag aldrig tränat med förut) medans Erika gymmade. Så jag skulle nog säga att det var en ny och annorlunda upplevelse. Och det där med bikini... fasiken det fick mig att längta ännu mer till sommaren (hur nu det kunde vara möjligt)!

Nu är jag skittrött efter simningen och dessutom yogan, puss och godnatt gott folk! 


Kommentarer
Postat av: Caroline

I agree, mer rosa! :D

2009-01-21 @ 16:20:38
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com
Postat av: modedrottningen her self

du gör ju bara modemiss efter modemiss....kanske borde tänka om när det gäller att ha en blogg, som handlar om mode, när du bara vissar upp massa missar i klädval

2009-02-24 @ 18:33:34
Postat av: therese

varför vågar du inte stå för vem du är och varför får jag inte tycka vad jag vill? och skaffa en egen blogg om du nu har sån jäkla koll på mode då, så kanske jag kan lära mig nåt av dig "modedrottningen herself"...

2009-02-24 @ 20:06:27
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0