bildtext

HEJ NU ÄR JAG HEMMA!
Eller egentligen kom jag hem igår men då ville jag så snabbt som möjligt bort från min familj att jag inte hann blogga.
Har massor av bilder jag tänkte lägga upp, så idag får det bli ett bildinlägg med bildtexter för omväxlingens skull.



Blev klar me mitt pannband på väg upp till fjällen! Jag är supernöjd och älskar det redan! Förresten var fjällen superhärligt och jag älskar att ha skidkläder! Fast nu är det skönt att vara tillbaka till Uppsala och ska bli skitroligt med skolan imorgon, äntligen får jag lite användning för kläderna jag samlat på mig under lovet.


Träffade den här fyra dagar gamla bebisen (som forfarande inte har fått något namn) igår. Värledns gulligaste där han låg och sov i min famn och höll i mitt finger. Jag vill ha en sån där liten nu!! Det värsta är att när jag väl får barn kommer jag köpa så himla mycket kläder åt honom eller henne, för barnkläder är så himla kul att köpa!

    

När man bor uppe i en fjällstuga finns det inte mycket att göra förutom att kolla på TV eller läsa. Och när det inte finns några andra kanaler än 1an och 2an så blir det läsa. Jag har läst två böcker och varje ord i januari nummret av ELLE. Jag har hittat mycket som jag gillar. Bland annat dom här kläderna som Coco Summer har, älskar allt! Skorna, hennes leggins, den stora oversize T-shirten och bandet runt håret som är alldeles för brett egentligen, men jag tycker det är supercoolt.
Älskar nitskorna i mitten, fast modellen har väldigt fula tår...
Och ja, vem älskar inte urringningen i ryggen på den där klänningen. När jag sytt min kjol ska jag sy en såndär, fyfan vad snyggt.


Har ju vart bort från stan nu så himla länge (fyra dagar...) så kände mig riktigt shoppingsugen imorse, drog med lollo ner på stan och hittade den här Rules By Mary tröjan på Holmlunds! Egentligen hittade jag den i våras typ men orginalpris var 699kr så jag hade inte ens vågat testa den. Nu hängde den där och kostade bara 229 kr. Man älskar ju bara mellandagsrean!

Ganska kort T-shirt eller vad man ska kalla det. Det roliga är att kragen vid urringningen är vadderad! 90kr på Weekday.

Jaa, jag vet inte men jag blev så himla sugen på en smal svart slips. Vet inte när jag tänkt använda den men jag kommer nog på något, 98 kr på H&M. Gud jag älskar shopping det är det bästa jag vet! DAGENS till shopping förfan, det gör alltid mina dagar så himla värda, särskilt när man gör det med nån rolig person. Fast jag måste nog skaffa mig ett helgjobb om jag ska kunna fortsätta med min hobby...det går stadigt neråt på kontot ska jag säga...

Nu kommer snart några gullepluttar hit och gör mig sällskap! Fast fick precis dissen av Plessan och Sickis, inte bra...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0