vilken härlig sommardag

Idag gick jag upp ur sängen och håret såg ut som en stor boll, dränkte det i hårspray och tyckte att det fick duga. Sedan tog jag på mig mina älskade Nudie (värdaste köp jag någonsin gjort även fast det är bland dom dyraste) och bestämde mig för att inviga min nyinköpta Rules by Mary tröja. Och så ett par gamla örhängen jag köpte i femman och av någon anledning letade jag fram mina ballerinaskor och satte på mig, kavlade upp jeansbenen en decimeter och så bar det av till skolan. Jag vet inte varför jag väntade mig att det typ skulle vara sommar ute, men det gjorde jag och jag blev superchockad när det var snö ute. Så sen blev det till att gå runt och frysa resten av dagen. Tur att jag fick låna Marks halsduk, den värmde iallafall lite.


Ja, så såg jag ut idag, men nu ska jag träna, det kommer mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0