Shoemania

Idag tänkte jag vara lite street-inspererad. Men kom på att jag typ inte har några streetkläder alls. Satte på mig korta jeans-shorts, converse, liten grå jacka och boxarlinnen. Och så gjorde jag ett sånt där halsband igrå, fast det såg ut som sånna här solglasögon fast med rosa bågar

Så jag hade tänkt ha det idag men det gick sönder... Pärlplattor är inte så hållbart.
hatt blev det också (visar bild senare) men allting hade blivit så himla mycket bättre om jag hade haft ett par sneakers från reebok, jag måste ha dom!

Så jäkla fina, DAGENS!!! Någon av dom här eller ett par vita ska inhandlas till våren! Fast egentligen ska man ju köpa dom i USA, men tror inte jag känner någon som ska dit och jag ska minsann inte dit än på ett tag... Tyvärr, New York skulle vara så jäkla härligt just nu. Sista minuten skulle ju aldrig sitta fel.

Zackariasson ska köpa skor idag, några av dom här kanska skulle passa
    
  

Jo jag gillar dom iallafall

Puss

Kommentarer
Postat av: Josefin(den som inte känner igen therese i korridorerna) ;D

JAG VILL OXÅ HA DOM DÄR SNEAKERS:ERNA !!! GRYMT SNYGGAA !!

2009-01-30 @ 14:23:28
Postat av: Caroline

FRED PERRY PAXAR JAG :D

2009-01-30 @ 18:57:32
URL: http://www.carolinebahrman.wordpress.com
Postat av: therese

josse: haha så jäkla snygga visst, fast vilken färg ska man väljaa?:S



carro: haha vilka av dom, båda e fett snygga!

2009-01-30 @ 19:43:22
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0