GE tillbaka kkb!!!

Idag var en bra dag, finfint. Jag ska gå och hjälpa pappa med maten snart så hinner inte skriva så mycket. Jag hinner aldrig läsa om fashion week, jag är fett ledsen...

dagens klädsel: först och främst lockigt hår


Älskar min pärlring, idag hängde jag den i en kedja som halsband.


Färgglatt, gula naglar och röda ben. Nu kommer våren och sommar då är det dags för färg!

Mamma var i London och kom hem med örhängen, strumpbyxor och smink. Bland annat en guldglittrig eyeliner.

Och helfigursbild.

Igår var jag hos mormor och hjälpte henne med lite datorproblem (jag som är så teknisk...) och vi pratade massor om kläder och mode. Det är så kul med henne att hon är intresserad. Snart ska vi åka till Sthlm och gå på balett på kungliga operan också, det ska bli väldigt kul.

DEN SOM HAR HACKAT KKB.BLOGG.SE, SNÄLLA GE TILLBAKA DEN FÖR ANNARS KOMMER DET UPP BILDER ÖVERALLT PÅ SKOLAN SOM NI NOG ÖNSKAR ATT NI INTE SETT!!! SNÄLLA!!

Puss



Kommentarer
Postat av: agnes

skitsöta lockar bruden<3

2009-01-27 @ 22:12:23
Postat av: ankan ankan

skitsöta lockar bruden<3

2009-01-27 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0