Is it a keeper?

 
Ja där har ni dagens klädsel. Och där ser ni halsbandet också, fast det gick ju sönder...vad ska man göra för att det ska hålla undrar man ju, typ limma eller nåt.


Gick iallafall ner på stan efter skolan med Zackariasson och Basse, det blev ett par svarta converse sav förstnämnda (det där lät astöntigt). Det var supersnyggt, converse på killar är ju bara för snyggt. Hade mina egna älsklingar idag, det var dom första jag köpte. Tror det var 4 eller 5 år sen i USA jag köpte dom, sen använde jag dom konstant tills dom började gå sönder ocg då vågade jag inte ha dom så ofta för jag ville inte att dom skulle gå sönder. Så jag har dom nån gång ibland. När det är prov tillexempel, det är mina turskor.

Lite småslitna sådär.

Iallafall hade jag en 20% rabatt-kupong på H&M som behövde användas, dessutom massa presentkort, så jag drog in där eftre att jag varit på bio ( var och såg I taket lyser stjärnorna med Irene, den var hur bra som helst och den fick mig att börja böla, det har jag inte gjort till film på aslänge!) och köpte mig en skinnjacka. Lite oväntat kanske, eller egentligen inte för jag har alltid velat ha den. Men jag stod och vela aslänge i provrummet med en 38 men kände att den var lite stor. Så jag bestämde mig för att om det fanns en 36 på lagret så var det meningen att jag skulle ha den. Jag gör så ibland. Jag kan tillexempel hitta en asfin kjol men tycker att den är för dyr, bestämmer mig för att om den finns på sommarrean ett halvårsenare så köper jag den, och om den inte finns så va det inte meningen att jag skulle ha den. Skitsmart!

Iallafall, det fanns en 36, den passade, så jag köpte den. 498 kr, 20 % rabatt, så det blev väl 397 eller något sånt. Kändes värt, fast jag funderar forfarande på den. Men jag kommer nog behålla den, jag lämnar typ aldrig tillbaka grejjer. dessutom såg jag ett par leopardleggins på Rut.m.fl som skulle vara fett coola med den till så jag ska nog köpa dom imårrn eller något.

Is it a keeper?

Puss


Kommentarer
Postat av: oliven

aaaaaaa, ge mig hatten!



och skinnjackor är bäs

2009-02-01 @ 16:34:11
Postat av: Anonym

aaaaaaa, ge mig hatten!



och skinnjackor är bäst. it's a keeper!

2009-02-01 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0