Igår, idag och pärlplattor

Ja, igår skrev ju min lilla hakare att jag blivit inspererad av Björn Borg till att ha guldkeja med blomma i kanten runt huvudet. Inte riktigt sant, eller inte när det gäller Björn Borg-delen. Men jag hade den där kedjan (silver dock), och jag var inspererad av en bild på Mischa Barton som jag inte hittar nu men som jag såg för några dagar sedan.


Idag blev jag faktiskt insperead av tanten som Jack Dawson ritat av på en bar, jag kommer inte ihåg vad han kallar henne, men hon sitter iallafall där med alla sina smycken på sig varje dag och väntar på sitt livs kärlek. Lite romantiskt sådär tycker jag. Och jag älskar smycken.


Det som inte syns här är nio armband och ringarna.

Ja och för att avsluta är jag sugen på ett halsband med ett hänge som är en pärlplatta, typ såhär:

Så jag tror att jag ska gå och bygga pärlplatta nu, gud det var länge sedan! Man har ju aldrig tid att pyssla längre, fan det suger! Jag har jättemycket läxor och massa annat skit som jag borde göra men det skiter jag i, nu åker dom gamla indianpärlorna fram! Jag har en hel låda full tror jag, alltså en STOR låda. Så ska nog kunna hitta några att använda.

Puss



Kommentarer
Postat av: Shubakkilukka

Gosh, skulle kunna döda för en sånt där pärlplattehalsband där det står smisk på! grr, hett.

2009-01-29 @ 20:48:28
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0