helg

som vanligt när det är helg så är jag jättedålig på att uppdatera, men nu kommer det iallafall ett litet inlägg.

I fredags kväll drog vi hem till Sickan Bengtsson och åt pizza och förfestade och drog sedan till Alfred för att träffa lite killar. Det blev en lyckad kväll men den tog slut ganska tidigt.
I lördags kväll blev det på med festkläderna igen och på bussen till Flogsta till studentkorridorerna för att dansa gärnet hela kvällen.

HELGENS då, jo den går till nylånstrumpyxor, midjebälte och kort kavaj. Perfekta basen till en bra helgklädsel. Jag hade min gråa spetsklänning från Gina på fredagen och en rosa tajt klänning från Monki på lördagen. Och så strumpbyxor, midjebälte och kort kavaj. Supernice och bekvämt.

Iallafall, nu hoppar vi tillbaka till lördag dag. Vad är bättre än att gå ner på stan en ljuvlig dag som den, när det är alldeles grått på himlen och regnar ute och man har gårdagens kläder och smink? Jag kan faktiskt komma på många saker men det var just vad jag gjorde iallafall. Jag gick ner på stan för att köpa hårfärg och det slutade med att jag kom hem med ett par chinos också. Rosa chinos. Så nu är jag helnöjd eftersom rosa byxor stod på min inköpningslista. Fast jag har fortfarande inte bestämt om jag ska spara dom. Jag köpte ett par beigha chinos i sommras som jag lämnade tillbaka efter en vecka. Chinos är egentligen inte min grej, men dom är ju rosa, och rosa älskar jag ju så det kanske kommer funka den här gången.


Och håret då, det blev typ ingen skillnad. Jag hatar när det är så, för jag färgar ju håret för att få lite förändring. Men från och med nu ska jag köpa blonda slingor bara, så ska jag nog hinna bli ganska ljus till sommarn.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0