jag missade project runway...

Drog ner på stan i fredags och shoppade lite. Jag hade lagt undan ett par vita jeans leggins på VILA som jag lyckats lura i mamma att betala så dom gick jag och köpte. Kostade bara 250 (fast jag hade 15% rabatt så de blev 212kr), det är det fina med jeansleggins. Annars har jag varit ganska anti eftersom alla andra har dom. Men jag har länge velat ha ett par tajta vita jeans och helst utan fickor för jag tycker det är så fult när dom syns igenom. Så jeansleggins va ju perfekt om jag kunde hitta ett par som passade. Och nu gjorde jag det, knapp och gylf, sretch och inga fickor, perfekt!

Eftersom jag precis fått min lön och inte betalade byxorna själv tyckte jag att jag förtjänade något annat och tog en sväng in på H&M och köpte en av Fashion against aids t-shirtarna. Inte bara det att nästan alla är väldigt snygga, dom är billiga, pengarna ggår till något bra och man får kondomer i snygga förpackningar när man betalar!
Jag köpte den som är designad av Robyn, lite annorlunda modell, den är kort och bred. Jag köpte den sista tror jag och den var storlek 42. Gjorde den aningen längre och urringningen lite större än vad det var meningen men den var däremot precis som jag ville istället. så jag är supernöjd! Hade den sedan på mig på kvällen och den var hur skän osm helst.


Har tänkt lite på det där med bikinilinjer. Förr ville man (eller jag iallfall) ha bikinilinjer för då kunde ju alla se hur brun man var. Nu tycker jag linjer är det värsta som finns, förstör en fin urringning eller om man tillexempel har en tubtop är det ju hur fult som helst. Så nej till bikinilinjer nu för tiden, det gillar vi inte!

Puss och grattis till morfar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gissa vem design jag köpte...hmmmmm.... xD

2009-06-02 @ 11:07:34
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

hahahha inte så svårt att gissa kanske... men visst var det en body?

2009-06-02 @ 13:14:06
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den fanns på t-shirt oxå...body är inte riktigt min grej kanske...

2009-06-02 @ 18:27:21
URL: http://amandasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0