Fönstershoppa

Fönstershoppa: så underskattat! Gick längs gågatan med Agnes igår efterstängning och vi stannade utanför H&Ms skyltfönster ett litet tag. Så sjukt inspererande. Jag kände inte att jag var tvungen att gå dit nästa dag och köpa alla kläder utan blev bara sugen på att gå hem och välja vad jag skulle ta på mig idag. Så jag vill geDAGENS till fönstershopping, men bara om dte är efter stängning så man inte kan gå in i butikerna.
Det jag hade på mig idag är inspererat av en av skyltdockorna i skyltfönstret med vita jenas och ett stort rosa linne.


Har haft mitbbena nu så mycket att håret faller så av sig själv, gillar det! Tillochmed när det är lockigt.  SÅ körde lite lockig mittbena idag, never done before. Gillade att det inte var perfekt.

Sitter och kollar på project runway, nu är det finalen på Bryant Park. Tänk att visa en kollektion på en av dom största och populärastte catwalkarna i världen under modevekcan! Gosh jag bara ryser av tanken.

jaaaa någon gång måste jag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0