aslutning

Skolavslutningen.
Den dagen så till och med den personen som alltid går i smjukisbyxor nog sätter på sig jeans och skjorta. Och jag skulle inte tveka att vilken dag som helst komma i långklänning eller klackskor eller något annat finklätt. Men en dag som skolavslutningen när man faktiskt ska klä på upp sig, och del liksom är meningen att man ska det, så bara kan jag inte.

I tordags började sommarrean gott folk. Eftersom jag började halv 12 (eller va det halv 1?) drog jag ner på stan 10 och shoppade. Kom hem med, blommor till håret, örhängen som ser ut som små rosor, en stor kuvertväska och så hittade jag två baddräkter att använda som body och en blommig maxiklänning.

149 kr

39,50 kr

39,50 kr.
Ganska värt, ordinariepriset på baddräkterna var 298 och på klänningen 398. Så sparade ju en del!

79 kr, älskar den!

Och jag tänkte ha klänningen på avslutningen men kände mig då för uppklädd så jag tog en av baddräkterna och ett par shorts istället.

Men för att göra det hela lite finare blev det blomma i håret, kuvertväskan som jag köpte och rosa kilklackskor.

Alla var finfina och jag kommer sakna klassen över sommarn!

På kvällen drog jag till lina som firade hela 17 år, men det är en annan historia som ni får höra om senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0