lill tant

Regn imårse gillade jag inte. Förstörde mina planer om att ha vita jeans eftersom dom skulle bli förstörda av allt smutsigt regnstänk (gjort det misstaget förut med vita strumpbyxor) så fick lov att tänka om lite. Men allt det andra jag hade tänkt kunde jag ha ändå så jag fick inga tidsproblem.
  
Jag vill vara den där som har en speciell perfym som man alltid köper, alltid har ett läppstift i en speciell färg och en liten spegel i väskan och jag skulle gärna vara stammis på ett fik. Och jag vill inte ha allt det här när jag är 60, jag vill ha det här om några år, för jag måste säga att vara lite tantig av sig och ha sånna vanor är ganska coolt. DAGENS till den unga tanten, sån ska jag bli.
Börjar på min vana, jag har ett läppstift jag faktiskt gillar. Hade det idag, så jag har inte sådär röda läppar. Och jag älskar mina röda seglarskor. OCH jag ska skaffa en secound hand kuvertväska. En stor som jag kan ha under armen och får plats med alla mina grejjer (ni vet det där läppstiftet och spegeln....). Så jag ska leta, i olika affärer och jag tänkte även kolla lite hemma hos farmor och mormor, möjligt att man kan hitta en gammal kuvertväska där.

Annars har jag nog hittat en ny älsklingstidning, rodeo.

Det bästa? 8 sidor "modesamtal" där dom bara snackar massa åsikter om mode och olika kändisar. Tror en prenumeration är på gång.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0