guysnight

Måndag kväll (fast känns inte som det), ni vet vad det betyder: Project runway.
Guysnight igår med dygning och aldeles för mycket powerking har gjort att jag nu är i någon sorts trans, jag koncentrerar mig inte särskilt och märker inte direkt när jag gör saker och vad som händer. Var i samma tillstånd fast något allvarligare vid halv nio tiden imorse, hade då inte sovit på 23 timmar.Sofia hade failat och låg och snarkade vid mina fötter, Elin, Sickan och Hanna hade somnat för ett bra tag sedan, jag somnade ungefär en minut efter att jag varit vaken ett dygn och Pless, ja hon satt vaken själv till (REKLAM FÖR ENSAM MAMMA SÖKER PÅ TV NU! whooo jag längtar tills det börjar!) klockan 12 när hon skulle iväg på utvecklingssamtal.
 
Ungefär såhär pigg var jag mellan nio och fyra, sedan iväg på utvecklingssamtal med Ingmar vilket inte gjorde mig piggare.

Iallafall, project runway, utmaningen är att inspereras av New York at night. Jag vet inte vad jag skulle göra, om jag skulle försöka att återspegla New York i det, det vill säga få in helhetsbilden av staden i plagget. För nu när designerna var ute och fotade, tog de kort på trasiga tidningar på gatan, lyktstolpar, grafitti, brunnar och andra basic grejjer som finns i varje stad. Men jag vet inte om domarna bryr sig så mycket. Dom kanske kollar på hur bra man har utnyttjat det som finns i bilden de tagit, det kanske inte spelar någon roll riktigt vad de är. Men då skulle man i princip lika gärna kunna ge utmaningen att v'lja vad som helst att inspereras av. Men jaja.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0