Platina

Nu är jag platinablond. Eller?!

Nej inte riktigt faktiskt. Hur som helst, håret är färgat men det är inte värsta skillnaden vilket jag hatar med att gå från mörk- till ljushårig. Åt det andra hållet är det bara o smälla på med en mörk fär gå en gång men det går inte att bli blond på en färgning. Det tar skitlång tid och jag är inte tålmodig. Innan jag fått det så blont som jag vill ha det kommer jag ha ändrat mig och vill ha mörkt igen. Iallafall, tack för hjälpen Erika, du är master of hårfärgning!

Jag hann nästan klart med kjolen, kan bli klar med den imorgon om jag inte måste plugga eller nåt.
Nu ska det sovas, Puss

Kommentarer
Postat av: hola

det är hon verkligen inte, bevisat förra året i februari när hon färgade mitt rasmusjingåkers hår oranget

2009-03-02 @ 16:26:10
Postat av: mickis

viisa bild på håret :)

2009-03-02 @ 16:51:42
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: therese

hahah men var ju färgen som var fel inte hon som gjorde felXD



och jag har lagt upp bild nu:)

2009-03-02 @ 17:16:03
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0