Pless du behöver inte läsa för jag har redan förklarat det här för dej


Paljetter, riktigt "inne" (jag hatar det ordet) just nu. Här är från Christophe Decarnins visning på modeveckan i Paris som är i full gång nu. Och det jag vill säga med det här är att jag faktiskt tycker det är snyggt, nu. Men för typ ett år sedan skulle jag aldrig satt på mig något med paljetter på. Nu har jag både köpt en tröja med paljetter på och en hel jäkla kjol täckt av dom. Så smaken ändras ju helt klart, men grejjen är den att jag från början inte alls gillade paljetter men bara intalade mig själv att jag gjorde det, och nu gör jag det. Men så är jag med ganska mycket grejjer, kan tillexempel vilja ha huvudvärk, då lever jag mig in i att jag har det och till slut får jag det. Det är väl vanligt? eller?!

Puss


Kommentarer
Postat av: Shubakkilukka

JAG VILL LÄSA ÄNDÅ <3333!

2009-03-06 @ 20:52:36
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

haha okeeeej du får väl då:P

2009-03-08 @ 15:41:50
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0