so you think of me?

NU är kjolen klar, härligt! Den blev bra och jag måste säga att en av dom bästa känslorna i världen är när man sytt fast en dragkedja i ett plagg, man tar bort nålningen och den bara funkar, utan att man måste göra om någonting. Det gör mig riktigt jäkla lycklig, jag sitter verkligen och ler. Det är ju himla härligt att jag kan bli lycklig för småsaker. Och plus i kanten är det ju alltid när plagget passar perfekt!
Tänker ha kjolen imorgon, får se hur den funkar ute i riktiga världen. Det är ju inte alltid det funkar super att använda plaggen senare, även fast de verkar passa perfekt när dom är klara. Den kanske kommer åka upp när jag sitter ner, eller så är den för smal nertill för att kunna gå i. Eller nåt annat tråkigt. Men vi får se.

Annars så hade Project runway 5 start idag. Heidi klum är supersnygg i asfina kläder som vanligt och det är sjukt kul att se alla sy superfina klänningar (för det är vad de flesta syr faktiskt). Idag blev de inskickade i en livsmedelsaffär med 70 dollar med uppgisten att skapa nåt nytänkande i ett annorlunda material. Det blev cotailklänningar av stora plastglas (fyndigt), smycken av tomater och sallad och flätad klänning gjord av trådarna i en mopp. Härligt med kreativitet!

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0