Sommartid

Nu är det sommar på riktigt, i natt ställde man om klockorna! Herligt, herligt. Nu är det ljust en timme till på kvällen och i veckan ska det bli varmt (några plus iallafall). Snart är det sista april, alla vet att det är starten på hela sommarperioden. Underbart. Snart lär det börja växa blommor och blad överallt, jag tänker bli brun och ha på mig solglasögon dygnet runt.
Sommarkänslan är på topp, även fast det är mulet idag....

Dags för bikinin kanske?

Tyvärr har jag historiaprov i slutet av nästa vecka och kommer behöva ägna mycket tid åt det så kommer inte kunna njuta. Kan iochförsej sitta ute och plugga. Jo och så påsklov snart, är det veckan efter den som kommer? eller är det veckan efter det? Jag har koll.

Nu ska jag fika med Maria och Lina, ska bli mysigt att träffa dom!

Puss
Våran dygning gick åt helvete, så illa att Mark kallade det dynga.

Kommentarer
Postat av: lukas

vafan e dygna? :P

2009-03-29 @ 18:53:55
Postat av: shubakkilukka

VI DYGNADE :((!!!

2009-03-29 @ 20:24:23
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

dygna är när man är vaken ett dygn:P och nej pless de gjorde vi inte, vi failade!

2009-03-29 @ 20:58:20
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0