Topshop

Förutom att det bjöds på vin, det var 20% på allt och det var mellan 8 och 10 på kvällen var det faktiskt bara som att gå på stan. Fast på nåt sätt roligare, det var ju trorts allt inte nåt man gör varje dag.

Skoavdelningen på TOPSHOP gör en knäsvag, iallafall mig. Bara skyhöga klackar överallt. Tyvärr är skorna dyra, så det blir en slags sorgsen åtrå. Ett par var som knytnigen på ett par kängor med bara sidor, skithög smal klack och en "kängsula". Dom var faktiskt ganska bekväma. Och sjukt coola och snygga.

Egentligen skulle jag ha velat ställa mig någonstans och bara stoppa varenda person som gick förbi och ta kort på dom för alla i stockholm (nästan alla) har sjukt snygga kläder. Det är mera genomtänkt och unikt än i Uppsala. Gud vad jag älskar stora städer, jag måste verkligen flytta till nån storstad i mitt liv, snart.




Lollo va söt, jag va glad.
Det var en tjej som kom fram och sa att hon tyckte min T-shirt va fin och hon fråga vart jag köpt den. Jag älskar sånt.

Beyond retro hade också öppet och 20%, testade dock mest oseriöst där. Tillexempel den här partystassen.

Den här som får mig att tänka på en amerikansk servitris på rullskriskor.

Och så den här skönheten. Skulle inte bangat på att köpa den att mysa runt i hemma om jag inte fick cameltoe i den, det är inte så skönt.

Sen var vi faktiskt lite seriösa i vårat klädprovande också.

Köpte faktiskt klänningen jag har på mig. Trots att det är två delar som är ihopsydda, men jag gillade den. I vanliga fall hatar jag kläder som är ihopsydda, tillexempel som massa saker på Gina Tricot.

Ångrar att jag inte köpte den här, men man är ju inte gjord av pengar...

Puss

Kommentarer
Postat av: loooolllleeeen

AHHAHA shit vilken panna man hade på den dära bilden på oss haha:D<3

2009-03-24 @ 11:54:18
URL: http://louviiisaa.blogg.se/
Postat av: therese

hahahah megafinXD

2009-03-24 @ 21:53:18
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0