tivoli,hippie,mumin.

Har precis kommit hem från en lång härlig promenad med ms Sofia Härd. Eller det var inte så mycket med den där promenaden, satt mest på en bänk men härligt var det.

Kom att tänka på en sak idag; att kombinera sina klädesplagg på nya sätt är som att ha köpt nya kläder. Idag tillexempel fick jag till en ny kombinaton.
Jag hade mina rosa strumpbyxor som alltid har känts lite tivoli och gett alla kläder något slags oseriöst över sig.

Jag hade min blommiga tunika som jag bara sett som hippie.

(Men varför har jag ingen bild när jag har den?!)

Jag hade min svarta klänninga som jag alltid sett som mumin/emo klänning.


 Men idag kände jag mig varken tivoli, hippie eller mumin. Mitt mål idag var Gullig, vet inte om jag lyckades, men lite iallafall.

Gjorde jag?

Poängen är iallafall att plagg kan få ett helt nytt utseende beroende på vad du har till; en gullig klänning blir mera grunsh med ett par grova kängor och en skinnjacka blir inte lika rockig med en söt tröja. Skor är det som kan ändra en stil helt. Klackar gör tråkiga kläder fina och intressanta, sneeakers gör din stil street och ballerinaskor gör vilka kläder som helst nätta och chica (okej inte alla, men många).

Nu ska jag kolla på Sex and the city (shit jag älskart!) och sedan få en ordentlig sömn, jag börjar halv 12 imorgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: Shubakkilukka

ASSÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT GUMMAN <333333!

2009-03-12 @ 00:15:06
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: CarolineB

Success :D

2009-03-12 @ 08:27:24
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0