Långhelg

hejsan hejsan, nu är det fredag och det vankas långhelg. Gillar det väldigt mycket att vi är lediga på måndag.
Trodde det skulle bli en hemma kväll med kusin men icke, hon gick och blev sjuk.
Trodde sen det skulle bli en hemma kväll med erika, men icke hon var väldigt trött.
Nu blir det så att jag drar till tvillingarna Lundkvist, det var någonting någonstans(?) där vi nog kommer hamna. Tror det var maskerad? Underbart att jag är bra på att planera!

Idag tyckte jag det var lite väl länge se jag körde på "härma en modebild" stilen. Så jag gjorde det idag.

Tyvärr är inte skrivaren min vän. Istället för att scanna in bilden jag "härmade" i datorn skrev den ut den och stängde sedan av sig och gick inte att starta igen.

Nu måste jag dra iallafall, och ni vet, nu e det helg så vi får se när vi ses.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0