varför inte gula naglar?

Hejsan hoppsan, jag är väldigt glad idag. Utanför mitt fönster är dett snö och vinter men vart jag än går känns det som sommar. Fint sagt av mig, men det är sant. Kanske berodde det på dom somriga kläderna jag hade idag (som erik beskrev som lättklädda) eller så är jag bara allmänt happy för det gick bra på svenska nationella (tror jag), mitt betyg höjdes på det senaste historiaprovet, imårrn är vi lediga och ikväll ska massa människor jag tycker om komma hit och vi ska kolla på alla filmer pless tycker man måste ha sett innan man dör. Underbart, det kommer bli en lång natt vare sig vi vill eller inte, tio pers får inte plats att sova i min källare så det blir till att vara vaken.

Hade hur som helst kjolen idag.
     

Jag gillar faktiskt kjolen massor! DAGENS till den! Jag gillar speciellt att jag tog mig tid att sy på en fläta runt om hela för hand, älska detaljer!
Kom dessutom på att det inte finns en enda till person i världen som har en exakt likadan kjol, vilket är ganska grymt. jag är ju inte så himla mycket för det där med Gina tricot stuket. Ni vet, massproduktion och massutförsäljning? Det har ju varit piké tröjan därifrån. Alla hade minst en. Det var koftorna som alla också hade minst en av. Den höga tajta tubkjolen och baslinnerna (okej dom gör det inget att alla har). Den blommiga satinjackan som var och varannan person hade på siv föraa våren. Helt enkelt: I´m no big fan of Gina Tricot. Och även fast jag envisas med att tycka det så går jag alltid in där och hittar alltid något att köpa. helt enkelt dubbelmoral men det är sån jag är. Jag har dubbelmoral angående en del andra grejjer med men dom tänker jag inte gå igenom här.

Förstår inte vad folk har emot att jag har gult nagellack? Eller det är inte så många som tycker det är fult (förutom mamma som tycker att mina naglar ser missfärgade ut) men varje gång jag har det är det minst fyra personer som kommenterar det och alla är alltid typ chockade på något sätt. Det gör mig inget, men vad är det som är så speciellt?

Puss nu ska jag ducha, har haft idrott. Mycket kul med volter och grejjer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker det är ganska snygg me gult nagellack ;)

2009-03-03 @ 19:32:08
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

tack:) men som jag sa, jag tror inte många tycker de e fult men alla är aschockade!

2009-03-05 @ 00:03:20
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0