lina o lollen

Hejsan nu sitter jag här med en supersnygg Lovisa i en dundersnygg tröja som hon köpte på carlings för massor av år sedan, red label, det är fina grejer! NU är lina här också och hon är superfin hon med. Just nu står dom båda och rotar i min garderob efter något fint, lina ska på tjejmiddag på lördag med tema rosa fluffig dröm, vi får väl se om hon hittar något som passar.


Pärlbältet åkte på idag och en gamal goding; den rödrandiga skjortan som jag köpte på myrornas i sjuan typ. Så sjukt skön, fast lite jobbigt att det säkert är någon äcklig gubbe som haft den innan mig. Mina vita strumpbyxor kom också till användning precis som mina röda pumps. Kändes hur vårigt som helst, gud vad jag hatar slask!

Nu ska jag packa litegrann för imorgon, då drar jag till romme! Jag är taggad till tusen men inte lika mycket som Sofia, hon är taggad som fan. Ska till henne snart och tagga till, sova där och så upp imorgon, bussen går kvart över sju...
Ses någon gång, vet inte när nästa blogginlägg blir. Blir väl som vanligt på söndag eller nåt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hittade din blogg på bloglovin så jag börjar premunera på den för jag gillade den :)



Om du gillar min blogg kan du ju lägga till mig på bloglovin xD



Kram

2009-03-08 @ 09:54:00
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: therese

det var härligt att höra!

2009-03-08 @ 15:32:16
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0