filmrecension

Igår efter jumpan drog jag hem, tog en lång härlig duch och drog på mig mina sköna mjukiskläder: leggins, stor tröja och raggsockor. Raggsockor måste vara det bästa som finns, inget tvivel om saken. Iallafall en kväll när man sitter hemma i sin soffa och kolla på film. Är det något man borde kunna så är det väl att kunna sticka sockor. Så när jag får tid, då ska jag lära mig det!

Den här kvällen var det lite meningen att Pless skulle få visa några av sina filmer som hon älskar. Vi hann dock inte med så många.

Vi började med The unborne. Den hade ingen sett förut, en skräckis. Den var läskig medans man såg den, lite då och då, men bara för man skrämde upp sig själv. Tips för den som inte gillar skräckfilmer så bra, men den var faktiskt inge läskig.

Sen var det osäriöst som gällde, det blev Yes man med Jim Carry. Fyfasiken vilken bra film! Dels så garvade jag hysteriskt stora delar av filmen men jag blev påverkad av den också! Hela grejen går ut på att han inte får säga nej till någonting, och det ska jag också börja med! Iallafall när det gäller erbjudanden om att göra saker. Underbar film.

Ännu mer oseriöst med Smala Sussie (Pless favoritfilm) och jo, den var ju bra faktiskt. Helt otroligt osäriös och alla människor är jävligt sköna. Sen var det ju så tyvärr att jag hellre ville se en annan film och kunde därför inte riktigt koncentrera mig. Men fan den va skön!

Green street hooligans, den jag hade väntat på! Är så himla många som har snackat om den och sagt att den är skitbra  vilket gjorde att jag hade skithöga förväntningar vilket kanske inte var super. Inte för att den inte var skitbra för det var den verkligen men det är aldrig bra att ha för höga förväntningar. Slutet var sjukt sorgligt och jag tror alla fällde en liten tår (inte Sofia och Pless då kanske, och inte Erik för han sov hela tiden) men hade man sett den ensam hade man gråtit floder. Dessutom: assnygg kille! Värt att se filmen bara därför. Och jag menar inte Elijah wood, för så snygg är inte han.


Sen skulle vi kolla på Torkel i knipa som jag aldrig sett och det blev världens chock när jag fattade att den var tecknad! Jag asgarvade en lång stund och bestämde mig istället för att sova för jag orkade inte kolla på en tecknad film. Klockan var trots allt halv sju på morgonen så jag tycker vi utnyttjade våran filmkväll ganska bra.

Idag har bara ägnats åt plugg och träning. Jag har världens träningsverk i hela kroppen, har nog aldrig varit såhär stel.

Inget om kläder eller mode i det här inlägget (förutom raggsockor...), inte så bra. Men nu måste jag sova. MIna ögonlock faller igen vilken sekund som helst.
Undra vad jag ska ha på mig imorgon...?
Puss, på lördag drar vi till romme! Askul!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Smala Sussie är världens sämsta film :P haha, men raggsockor<3

2009-03-05 @ 09:25:24
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: Shubakkan

Smala sussie är världens BÄSTA FILM. Och raggsockor pwnar också. (:<3

2009-03-05 @ 11:18:22
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

haha alla älskar smala sussie och alla älskar raggsockor, perfect combo!

2009-03-06 @ 08:39:05
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: josse

VA ElIJAH WOOD ÄR SNYGGARE !!!!

2009-03-06 @ 08:46:08
Postat av: therese

MEN JOSSE HAR DU SETT FILMEN!? asså han är världens stötaset människa i den filmen , han e råsexig och ser typ ut som chaning tatum o han vet jag att du går igång på darlign:D

2009-03-06 @ 11:56:56
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0