fredag-lördag-söndag, även kallat helg

Jo men hejsan, jag är världens uslaste person och jag ska ge er skäl:
- jag har inte uppdaterat sen i trosdags förutom ett fjuttigt litet inlägg.
- jag har den här helgen smällt i mig ett halvt kilo godis
- mina pengar är nästan slut och det är faktiskt allt annat än okej.

Hur jag ska kompenserar för detta:
- uppdaterar nu och jag varnar er, det kan bli ett långt inlägg
- jag gymmade i två timmar idag och körde yoga
- jag har lagt mitt kontokort i en låda och får inta använda det för än jag har ett jobb.

FREDAG

Hade mitt fina lilla legogubbe-halsband. Pless contra med att säga att hon skulle också göra ett, fast hon skulle göra ett med duplo. Om hon gör det blir jag lycklig! Hon har dessutom köpt ett par baggy, ha dom imorgon så kan vi avgöra om dom e värda att spara?
På kvällen träffade jag Anki och Lollo, längesen jag träffa Agnes så det var mysigt med massor av tjejsnack!

LÖRDAG
Först: fetaste frukosten med Agnes:
- amerikanska pankakor med socker
- varma mackor med massor av ost, senap, ketshup, pesto, tomater, skinka och allt vad det var
- hårdmackor med ost, avokado och havssalt (tack Sofia Härd!)

Efter det träffade jag Erika på stan för hon skulle storshoppa (det sluta med att hon inte köpte nånting men jag kom hem med två kassar...) och vi stötte även på Sofia, Pless och Sickan.

Hög kjol (det var faktiskt länge sen jag köpte en nu, eller?) från Gina, 199 kr. Jag älskar dragkedjan och färgen och modellen, så varför skulle jag inte ha köpt den!? Den var ju inte så dyr heller.

Mönstrade leggins från Monki, 200 kr. Dom var däremot lite dyra, men jag gillar verklugen mönstret och dom är så sjukt sköna! Dessuotm har jag letat efter mönstarde leggins hur länge som helst men inte hittat några snygga.

Senare bar det av till Elin, Tacoparty oh ja! Käkade tills jag höll på att svimma och sen köpte jag det där jäkla godiset och tryckte i mig också. Lite motorsågsmasaken blev det också, men den är så gammal så jag skrattade typ åt den. Ofta jag skrattar åt en skräckis, jag brukar ju vara livrädd.
 DAGENS (eller ja, GÅRDAGENS) ger jag till Empo för hon hade ett ascoolt midjebälte på sig från MQ. Det var brett och svart med guldiga nitar. Det var verkligen skitfint och jag blev typ kär.

IDAG
Idag vaknade jag upp hos Sofia, mera avokadomackor, gymma två timmar, yoga en timme, sola litegranna och nu sitter jag här och har en hel kväll framför mig. Huset står tomt vilket är underbart, jag ska sy, kolla på Gossip girl och förhoppningsvis kommer Erika hit och färgar mitt hår.

Puss
Btw, jag vet att jag nu på senaste börjat skriva mera allmänt om mitt liv, alltså inte bara om kläder. Jag har gjort det lite med flit för jag känner att jag vill skriva om sånt med + att det kanske blir lite roligare för fler att läsa.


Kommentarer
Postat av: Shubakkilukka

JAG LEKTE MED DUPPLO IDAG! helt random info.

OOOOOOOOOCH jag tror jag lämnar tillbaka jeansen. Kanske. Fan i helvete jag vet inte. Du får bestämma imorgon. Lite till random info där.

Sen gillar vi långa inlägg <3 Dock endast när du skriver. tihi.

2009-03-01 @ 20:31:32
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: ankaAgnes

haha lycka till där med kontokortet hörru vännen! :D och jaa personliga inlägg om dej gillar vi. puss på det och dej!

2009-03-01 @ 22:36:38
Postat av: therese

Pless: haha ofta du gjordeXD och neej jag tror du ska spara jeansen! Eller så hänger jag me dej på stan så hittar vi ett nytt par!



Anki: JAG SKA LYCKAS! haha

2009-03-01 @ 23:25:42
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0