Underwere

När solen värmer, då är det helt klart vår. Idag, då värmde solen. Betyder alltså att det är vår nu, officiellt.
Tog därför solbrillor när jag gick till skolan, och mina rosa espandrillos! Like it a lot. Gud vad det är vårigt ute, alla är på toppenhumör och jag säger bara DAGENS! Till allt det våriga och alla glada härliga människor!
Vårtecken nummer ett var dock picknick på altanen. Stekande hetta, pless satt tillomed i bara linne ett tag. Pless var btw väldigt manlig idag, himla härligt.

Igår tror jag att jag seriöst fick mitt första sammanbrott efter mitt sluta-att-shoppa beslut. Jag hittade verkligen ingenting jag ville ha på mig. Erik tyckte jag skulle vara manlig, tänkte att om brorsan hade någon fin T-shirt skulle jag kunna tänka mig det. Men nej, han har bara fula kläder (förutom några tröjor jag köpt åt han). Jag måste nog ta en shoppingtur med han, om inte för att få slösa hans pengar. Blev mer frustrerad, bestämde mig för att manligheten inte var något att satsa på. Gick in och rotade i mammas lådor som jag inte kollat i här om dagen och hittade lite sov linnen från victoria secret. Ljusrosa och broderade, jag tänkte what the hell, det får funka.
  
Under mitt lilla sammanbrott igår bestämde jag mig även för att göra ett par örhängen. Hade en period förut när jag gjorde himla mycket och långa pärlhalsband i alla möjliga färger. Använder dom inte längre, så klippte ett på mitten och gjorde de här örhängerna av delarna. Gillar dom, och efter att jag gjort dom var jag även lite lugnare.

Imorgon drar jag till huvudstaden med lollo på VIP kväll på TOPSHOP. Och jag berättar det redan nu: hittar jag något jag vill ha till ett hyfsat rimligt pris, då kommer jag bryta mitt köpförbud. Så är det bara. Men jag fick iallafall pengar till tåget av mamma. Hon är snäll hon.

Puss


Kommentarer
Postat av: anki

Fick mej en väldig funderare idag i den värmande solen när jag tänkte på vårens alla höjdpunkter. Eftersom jag snålat så länge upptäckte jag 400 kronor på kortet nyligen och lite mer kan jag nog få ihop. Så det kommer inte vara jag som förhindrar oss utan i så fall du! Inte bra, skaffa jobb NU annars kommer du inte få en rolig vintage mässa alls(eller inte ens en vintage mässa?=( )!

2009-03-18 @ 22:19:34
URL: http://arnesdottern.blogspot.com
Postat av: therese

haha grejjen e att jag har pengar så det räcker gått och väl, jag vill bara spara:D Så klart det blir en vintagemässa! Det är nästa helg va?

2009-03-19 @ 10:18:21
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: cissi

TESSAN mina step-up filmer, ta med dom på måndag :D!

2009-03-19 @ 21:31:43
Postat av: therese

haha jaaaaa jag ska försöka komma ihåg!!!

2009-03-19 @ 23:28:02
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0