workout

Söndag idag och ändå är det mycket kvar av helgen. Ledig imorgon så ikväll blir det Guysnight, dvs några plattor energidryck (borde egentligen ha öl), porr, fotboll, bastu, poker och vakna hela natten. Just vakna hela natten vet jag inte om det är särskilt guyish men det la vi till själva.

Innan dess ska det tränas, först lite friskis och sedan lite natilus. Först lite gym med Lollo (eller?) och sedan yoga med Erika. Jag känner mig lite småtöntig sådär när jag gymmar i mina tajta jumpabyxor. På jumpan har ju alla sånna, men på gymmet är det mer mjukisar och shorts. Men är man i grund och botten en jumpanörd så är man. Träningskläder är ju ändå en favorit, om dom är något sånär snygga. Egentligen är det något i mig som säger att herregud, det är ju träningskläder, varför måste du bry dig om dom är snygga? Men jag kan inte låta bli. Och faktiskt, för första gången i mitt liv, så gillar jag till och med mina skor.


Någon som kollade på melodifestivalen igår? Oväntad vinnare, kanske lite.

Jag måste bara påpeka once more, att accesoarer är det absolut bästa stylingstipset i alla lägen. Vad som helst får en outfit intressantare. Verkligen. Och ha fantasi. Tillexempel, varför inte en pistol i hårbandet?


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeejsaaaaan tesires . får man komma på guysnight :D ? <3

2009-03-15 @ 13:47:37
URL: http://quett.devote.se
Postat av: therese

de går inte... mina föräldrar lackar för att jag alltid tar hit fler folk än jag säger jag ska... men vi har flera:D

2009-03-15 @ 18:59:45
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0