hey big spender

Traditionen fortsätter, jag är nu hemma från ännu en härlig vintagemässa med Agnes. Som vanligt tär det på plånboken men det är det värt.


Det man måste göra när det är secoundhand är att veta vad man vill ha. I mitt fall är det alltid blommiga saker, skor, väskor och nu var det oliksa saker i jeans. Jeansjacka, jeansshorts, jeansväst. Och för ovanlighetens skull så kom jag faktiskt hem med det jag letade efter. Inte allt dock, inga shorts och inga skor. Men en väska, en jeansväst, något blommigt, jeansjacka och dessutom en liten helt oväntad extrapryl som jag bara va tvungen att köpa.

Jeansväst, 75 kr.

suuperfärggrann väska!!! Somrig eller vad? 100 kr.

Jeansjacka, 300 kr.

blommiga strumpbyxor! ÄNTLIGEN! Måste ge DAGENS till att jag äntligen har hittat ett par blommiga strumpisar, jag vet inte hur länge jag har velat ha sånna. Nu är det bara peacehalsbandet och en oversize kavaj så är jag nog ganska nöjd för ett tag. Dom här köpte jag på H&M för 79 kr, värt!

Och mitt lilla oväntade köp...

En rosa pussmuntelefon! Jaaa jag vet inte vad som flög i mig men jag känner på mig att jag kommer älska den här tills jag är gamal och ful och det kommer vara en sån grej som när nån frågar vad är ditt bästa köp, då kommer jag svara min rosa pussmuntelefon. Den kostade 150 och jag kunde inte låta bli.

Agnes har lagt massa beställningar på kjolar under dagen, får se när jag ska få tid att sy dom bara.
Nu ska jag äta med familjen och sedan blir det dygning med folket.
Puss

Kommentarer
Postat av: shubakkilukka

Telefonen är jesus <3

2009-03-29 @ 20:22:29
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

fin visst:D?

2009-03-29 @ 20:58:41
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0