födelsedag

Reservationen vi hade gjort igår för bion var tydligen inte gjord så det blev ingen änglar och demoner. Illa. Fick istället chansen att se män som hatar kvinnor + att vi då kunde använda csn kortet och fick gå in för bara 60 kr istället för 110. LIKE!

Sen så spelade vi in en scen till vår film vi gör på svenskan. Gillar speciellt klippet där jag får panik och av mig själv hoppar in i framsätet på bilen, medan mark som ska kidnappa mig försöker dra in mig i baksätet. Mycket fint av mig.

Idag fyller min lilla bror år, han fyller fjortis och jag e superlycklig för chinosarna jag köpte passade perfekt. T-shirtarna var tyvärr för stora men dom ska bytas.

Hade feste sovmorgonen så hade gott om tid att sy klart min klänning (eftersom jag var tvungen att gå upp o sjunga för min brorsa) och hade sedan på mig den idag. Jag blev riktigt nöjd!
  

Nu ska jag göra jordgubbstårta.
Puss

Kommentarer
Postat av: ankan

Alltså therese kan du sluta vara så ball!

2009-05-15 @ 08:20:43
Postat av: therese

hahah tror inte de(a)

2009-05-15 @ 13:01:21
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Sonia

Shit va snygg klänning! Jag ska sätta mig och sy nu, blev så inspirerad ^^

2009-06-08 @ 23:38:06
URL: http://soniamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0