helgen

lite sådär halvdålig på att blogga den här helgen känner jag. Har inte varit hemma, inte rört datorn sen skolan i fredags.

Fredag
Såg ut som en business woman litegrann, med vit skjorta, hög kjol och små klackar.
Bytte om, åt pizza med tjejerna och drog till Katalin och kollade Veronica Maggio med Erika. Sjukt bra, sjukt snygg.

Lördag
Drog på stan med Agnes. Hon köpte tyg till en klänning vi sen drog hem och sydde, den blev supersöt. Jag köpte tyg till jumpsuit, men vi får se om jag använder det. det kostade bara 19 kr metern så inte så farligt.
Köpte en bikini överdel a la Matthew Williamsson på H&M. Asfin!
Drog till Erik på kvällen och inveg min gula klänning, gillar den skarpt! Helt klart trevlig kväll.

HELGENS till Agnes finfina idé att ha måttbandet som midjebälte! Det ska jag helt klart ha. Inte bara avspeglar det mitt intresse men det var faktiskt snyggt också.

Jätte tråkigt inlägg med noll bilder, men jag lovar, senare kommer ett inlägg som ska vara späckat med bilder.

Ses senare pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0