Hösten är här

Jag är sjuk och måste läsa 80 sidor kemi tills imorgon, för imorgon ska vi ha slutprov i kemi A. Det börjar halv nio och slutar 12. Känner att jag är redo.

Det regnade idag, men jag blev faktiskt inte deppad. Jag tyckte tvärtoml det var ganska mysigt att fälla upp paraplyt o gå till  skolan imorse.


DAGENS.... Sofias hår har blivit solblekt och fint, lollos odd molly är som alltid underbar, erika och bahrman var fint o somrigt solbrända, marks tröja var finfin, erik såg somrig ut med uppkavlade byxor.... inte vet jag. Är inte riktigt in the mood today och shit fan, jag sa att jag inte fick sitta här längre än till sju, fem i nu.

Iallafall, imorgon blir det antagligen mjukisar i skolan och picknikkorg packad med frukt och kaffe ska tas med till det tre timmar långa helvetesprovet. Ush jag orkar inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0