inom den närmsta framtiden

Ni kanske visste att Kate Moss samarbetar med TOPSHOP? Eller så kanske inte men det gör hon och hon designar himla mycket fina kläder faktiskt! Sen tror jag iof att hon har hjälp med själva designen men hon är ju med och bestämmer iallfall. Och nu ska sommarkollektionen lanseras! Imorgon rättare sagt.


Och sen så är det fashion against aids på hm, kändisar som har designat och så går väl en andel av pengarna till aidsforskning.

Förutom katy perry har tokyo hotel, dita von teese och robyn oxå designat plagg och jag tror allt kommer vara i butik den 28, på torsdag alltså.
En annan grej på torsdag är fotoutställning på beyond retro i stockholm, har du vägarna dra dit! Shoppa lite härligt secound hand, lyssna på lite livemusik och kolla på härliga bilder som är tagna på Gröna lund.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara för att du la ut en bild på Katy, så ääälskar jag din blogg!!! :P

2009-05-26 @ 11:21:59
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

hahaha ännu me rän innan då eller?;) haha jag skämtar! men vad kul! hahah

2009-05-26 @ 16:04:22
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0