Marc Jacobs

Blev ingen hårfärgning igår, men sola och träna gjorde jag, det var underbart! Istället för hårfärgning drog jag och träffade tjejorna (utom jossan) + mark och robert. Lite vattenpipa, nötter och allmänt onödigt snack. Mysigt!

Agnes ska iväg till Afrikat och plugga ett år. Jag höll redan innan igår på att dö inombord för jag kommer sakna henne grovt och så sa hon att nu kommer vi ju inte kunna åka på vintagemässan tillsammans. Jag var ganska nära på att bryta sönder och samman. Nu får jag hitta någon annan att åka med.
Just därför kanske vi borde åke på den som är nu, den 30-31, som en avslutning liksom. Men ekonomin är lite knackig såhär inför sommarn, det är så mycket man vill göra.

Marc Jacobs: måste vara en av dom coolaste männoskarna på denna jord. Inte bara det att han är snygg,  han är bög, är en av världens mest eftertraktade kläddesigners och har färgglada tatueringar på olika ställen på kroppen som tillexempel svampbob och pussande hundvalpar.


Kommentarer
Postat av: Plessmeister

FAN VA STEK MED SPONGEBOB!!!! :D

2009-05-24 @ 00:54:00
Postat av: therese

jag vet! asballt!

2009-05-24 @ 21:53:00
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: ankan

PUSSEN!<3

2009-05-24 @ 21:55:35
Postat av: therese

jaaaaaa:D<3

2009-05-24 @ 23:07:13
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0