måste skärpa mig.

Nej, det här funkar inte. Gjorde ju den här bloggen för att jag vill bidra till den goda stilen här i Uppsala, då kan jag ju inte råda folk till att inte köpa sånt som jag tycker är snyggt!
Så, skorna jag köpte. Jag älskar dom, tycker dom är jättefina och dom är hur sköna som helst.
Skulle säga lite safari, lite på-besök-i-en-överhettad-afrikansk-stad och lite vilse i öknen. Den stilen skulle jag lätt kunna satsa på. Kläder i tunna fladdriga material, beigha toner, djurmönstrat och stora blommiga gröna klänningr. Bruna linneshorts kanske. Och så ett par gladiatorsandaler.
Finns ju dom dyrare och kanske lite mer hållbara (men inte nödvändigtvis snyggare) vertionerna, men sen har vi budget på skopunkten (där jag köpte mina, men fanns flera modeller med tillexempel liten klack), din sko och H&M.
Kommer absolut sitta på mina fötter en del i sommar!

Sitter och väntar på mamma och sen ska vi över till grannen: polisen och fixa leg. Jag vet, borde ha haft det för hundra år sen men glömmer alltid bort att fixa.
Man kan ju se det som en tråkig sak och slöseri med tid. Eller så ser man det som jag gör, en viktig fotografering, den viktigaste man gjort, som den första för en fotomodell som vill slå igenom, och man måste verkligen ta fram det finsate hos en själv. Så det jobbar jag på just nu, det blir mycket roligare att se det på det sättet.

Sen ska jag ner på stan med Erika som ska köpa tyg, som jag sedan ska sy en fladdrig blommig tröjklänning (som är beskrivningen på vad hon vill ha) av. Ska bli niiice!

Dags för lunch pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0