Segelbåt

Ska iväg och träna snart, har äntligen blivit frisk!
Sen tror jag att jag ska sola och färga håret. Hudfärgen är inte på topp, inte hårfärgen heller.

Tillbringade natten i en iskall segelbåt och fick inte supermycketsömn direkt. Så imorse drog jag hem till Sofia där vi kollade på Twilight där det enda som höll oss vakna var den sjukt snygga Robert Pattinson. Efteråt satte vi på Harry Potter och den flammande bägaren (där han ju också är med) för att se om han var lika snygg i den. Det var han och vi kunde efter att ha konstaterat det tillåta oss att somna.
Men jag hann lägga märke till att det är en kille i ett band som spelar på deras bal (eller vad man ska kalla det) som ser ut som han har Martin Margiela jackan av hår fast svart.

Skithäftig tycker jag, skulle nog dra en del blickar till sig om man gick på gågatan med den där på sig.

Älskade mina kläder igår (onsdag).

Men kan liksom inte hålla mig till en stil. Jag har ingen stil.

Puss

Kommentarer
Postat av: Gioeli

Häftiga pärlhalsband :-D

2009-05-23 @ 16:25:50
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: therese

I like them a lot!

2009-05-24 @ 21:53:37
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0