Färgchock

Det regnade idag men det gör ingenting för jag tänker inte bry mig! Visst jag lider av någon slags humörsvängningar just nu som kan påverkas av lite vad som helst men det fula vädret tänker jag INTE låta påverka mig!

Lönedag idag så drog ner på stan med Plessen som skulle shoppa järnet! Det är det som är bra med mitt lilla shoppingberoende, det är lika kul när någon annan shoppar som om det är jag själv. Så det enda jag köpte idag var ett par asniciga örhängen från Gina Tricot. Ni vet att jag gillar mycket färg och överdrivna grejjer så ni kanske kan tänka er.

Gud jag tror att jag är kär! Kostade 129 kr men det var dom värda! Gina Tricot, måste jag säga, har himla mycket fina smyckan! Iallafall om man som jag gillar lite överdrivna grejjer men som ändå är snygga. Eller jag vet inte, dom här örhängerna kanske inte är snygga men jag älskar dom för alla färger och att jag typ får rysningar av att bara titta på dom! DAGENS, DAGENS, DAGENS!

Och sen så har vi plessen då, skitsnygg hood på carlings i gul, vit och orange. Ett vitt och ett oranget linneo och en ljusblå t-shirt på new Yorker (den affären blir allt mer tilltalnde för mig) och en stor vit tröja med marinblå ränder på Gina. Och allt för under 550 spänn! Är det inte härligt? Längtar till sommarean, då ska jag göra många bra köp!

Hade men t-shirt idag, kommer nog bli ett av mina favoritplagg. Hade min trasiga jeans idag, börjar verkligen tycka om dom, snart en av mina favoriter tror jag. Hade min skinnjacka idag, min favvo-favorit föralltid.


Jag skickade precis in min historiauppsats som jag kämoat med i tre dagar. Okej kämpa var kanske att ta i, jag har faktiskt tyckt det varit lite kul. Enda uppsatsen vi skrivit sen vi började typ. Men skönt att ha den klar iallafall.
Nu ska jag ducha, har varit och tränat. Det var Lindas sista pass, så jäkla trist, hon är bäst!
Puss

Kommentarer
Postat av: Plessmeister

Hahahah men va? Jag märkte inte att du köpte örhängena ens xD

2009-05-28 @ 23:10:43
Postat av: Amanda

Det ska bli sol hela helgen, och 28 grader i skuggan på måndag...va inte ledsen! xD

2009-05-29 @ 10:17:37
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

pless: neeeeeej för jag köpte dom påvägen hem!



amanda: hahaha jag är dunderglad!!!!:D

2009-05-31 @ 22:04:54
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0