kändischock

Jag vet inte om jag någonsin kommer bestämma mig för en stil, fast just nu har jag verkligen fastnat för...vad ska man kalla den, festivalstil? Sommar-jag-bryr-mig-inte-riktigt stil. Mycket smycken, inte spikrakt hår och inte för fina lockar, lite för stora skjortor och lite för vanliga linnen. Hatten, slipsen, conversen, solglasögonen.
Stilikoner, om jag nu ska säga att jag har några, Courtney Love, Amy Winehouse, Curt Cobain och Kate Moss. Visst, en av dom tog livet av sig (eller blev mördad, gevärsskott i huvudet var det iallfall) och resten har eller går ju fortfarande på droger för fullt. Men ändå, jag behöver ju inte gilla allt i deras beteende.
 
kate, underbar modell, undebar stil.

Ehm, vart tog det plastikopererade äcklet vägen? Sjukt fin, den här bilden är från något av de senaste nummrerna ELLE. Jag älskar kläderna, jag älskar håret, jag älskar henne. Hon har lyckats kämpa sig tillbaka till livet och försöker faktiskt.
Ascoolt.

VAd kan man säga, Amy gör asbra musik, har helt klart sin egen stil (sett någon med liknande hår?) och ser faktiskt inte ut att bry sig så mycket, jag gillart.

Och så Curt, lagom skabbig men så jäkla cool.

Men, antagligen håller det här lika länge som hippie var min grej, vilket inte var så länge. Men for now, this is me.
Sen så går jag ju emot mig själv lite och satte på lösnaglarna igen. Men ja, jag antar att jag aldrig kommer kunna bestämma mig för en stil.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0