byxknep

Just nu mår jag piss, men det går nog över snart.
Project runway igår, designerna var som vanligt duktiga och vinnaren i tävlingen gjorde en supersnygg hög och tajt kjol, en söt top och en supersstor kofta över. Och heidi som var snygg som vanligt hade en himla fin håruppsättning, INSPERATION!

Och igår tog jag tag i hammaren och gjorde mig ett par snäckörhängen, härligt.

Träffade Irene idag och köpte en present åt min bror som fyller 14 på torsdag. Mörkblå chinos och två randagia T-shirtar. Super sommrigt men han är så himla tråkig, så han kommer säkert inte gilla dom, och chinosarna kommer säkert vara förstora. Men förhoppningsvis inte, för dom var skjitsnygga!
Irene visade mig ett nytt knep också som äe hur smart som helst! Om du vill veta om ett par byxor är lagom i midjan, bara ta tag i linningen och sätt den runt halsen, om kanterna precis nubbar varandra kommer de antagligen passa perfekt. Runt midjan dårå, sen är det ju mycket annat som måste passa när man ska köpa ett par byxor förstås. Men kul att det faktiskt stämmer, DAGENS!

På fredag blir det Veronica Maggio på katalin, det ska bli superduper!


Nu sk jag tycka lite synd om mig själv och sy litegrann, pusspuss

Kommentarer
Postat av: emelie

ditt hår var superfint idag !

2009-05-12 @ 19:22:37
Postat av: Anonym

du behöver verkligen lära dig att stava till inspiration :)

2009-05-12 @ 20:06:21
Postat av: therese

tack:)



stavas de så?!:O oj, det visste jag inte hehe

2009-05-13 @ 11:21:16
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0