bildinlägg

Någon som kan förklara hur internet kan funka på en dator i huset och inte på dom andra när det är samma internet?

Iallafall: bildinlägg då!


Business-fredag


Fröken som har bilderna på veronica maggio går sam och har därför tonvis med plugg just nu och har därför inte tid att skicka bilderna till mig förren efter den här veckan. Men jag köpte iallafall ett linne, tyckte det var skitsnyggt och kommer passa perfekt i sommar. Dessutom kom Maggio själv in bakom disken och signerade när jag stog där, så det blev ju pricken över i! Gör liksom plagget lite mer personligt, vilket jag gillar.


Matthew Willimsson bikini, älskar mönstret och snörningen.

Efter att ha legat i en solstol o sovit i två timmar igår (mådde sådär efter lördagen) sydde jag mig en kjol av ett gammalt lakan. Bestämde mig för att jag inte ville att den skulle vara för snyggt sydd och sicksackade kanterna med stora rosa stygn och struntade i att sy upp dom. DAGENS!


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag såg maggio genom fönstret xD jag är nöjd!! :P var hon bra eller??

2009-05-19 @ 11:54:27
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

haha jasså, varföfr va du utanför?:P jaaa hon va grym!

2009-05-19 @ 18:27:47
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Amanda

hade vägarna förbi så jag passade på att kika in xD

2009-05-20 @ 12:27:45
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

var köpte du linnet???

2011-08-09 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0