gummistövlar

Nu skiner solen, men imårse var det minsann grått och regn. Orkade verkligen inte bli blöt, och bytte därför gladiatorsandalerna mot dom blommiga gummistövlarna.

Snyggt eller nördigt? Jag vet inte, och det spelar ingen roll egentligen. Nu är tiden du blir accepterad oberoende på vad du har på dig, och de nördiga märkerna/plaggen blir attraktiva inom modevärlden. Fjällräven, där vi dels har den enorma dunjackan som tyvärr blivit förstörd av alla fjortisar, men också ryggsäcken. Dr. marten kängorna. Och så har vi då gummistöveln, som gjorts i många olika varianter.

En typ av gummistövel. Snygg? Jag gillar mer den klassiska, men uppiggad med mönster och färg.

Nu kan du shoppa på msn. Skynda och fynda, finns allt mellan söta kjolar för 50 kr och folkdräckter för 10000 kr. Bara att välja och vraka.

Och nu har jag skaffat lite ny design! Kände att jag haft den gamla lite för länge. Men var tvungen att ha kvar laboutin skorna, dom är så sjukt snygga! Iallafall, DAGENS till designen, och tack Pless för hjälpen!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Plessmeister

NEEEEMAS!

2009-05-11 @ 21:19:02
URL: http://plessmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0