solbrills

Underbart, underbart, UNDERBART väder idag! Blir bara megalycklig av sånt här!
Drog ner på stan efter skolan för Erik skulle shoppa järnet, han dissade tyvärr oss för sin brorsa och shoppade med han istället så jag har inte sett kläderna, men rykterna säger att det blev ett par chinos, massa t-shirtar, en hatt, skor och kanske oxå ett par solbrillor. Det är en shoppare i oss alla!

Måste ge DAGENS till pappa faktiskt. Det har hänt förut att han kommer hem med solbrillor som är typ stora med diamanter eller massa färger. Och nu hände det igen. Och grejen är inte den att han köper dom till mig, han köper dom faktiskt till sig själv, men när han sedan ser familjens reaktion bestämmer han för att ge dom till mig istället. Idag var det bäst hittills eftersom det faktiskt är brillor jag sett förut och tyckt varit snygga!

Like,like!

Fick ett par solglasögon av min mormor för ett tag sedan också. Fast dom var inte nyinhandlade, dom är nog från kanske....70-talet. Tycker själv att dom är coola, men man ser verkligen ut som en riktig mormor i dom. Annars ville jag bara ha bekväma kläder idag, gärna enfärgade just nu för mitt hår är så orangeaktigt att det typ skär sig till färgade kläder...
  

Ikväll är det project runway och imorgon ska det vara superyber soligt! Det enda som förstör mitt liv just nu är det fyra timmar långa nationella provet i matte B som jag kommer behöva sitta och göra istället för att vara ute i solen. Men det klarar jag!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0