alla är vackra i solen

Vill börja med att säga att jag badade igår, utomhus alltså. Jag och sofia härd har här med invigt sommaren på riktigt.
Sen vill jag också säga att jag inte har duchat eller tvättat håret sedan onsdag. Härligt va...?

Jo men valborg då, den var helt klart megalyckad! Kan man ha mer tur med vädret!? Tror inte det. Min Outfit var perfekt, bytte dock koftan mot skinnjackan men jag hade lika gärna kunnat lämna den hemma, hade den inte på mig någonting under hela dagen, bara litegrann på kvällen och då var den iochförsej bra.
Agnes, hur underbar du än är, du misslyckades med den optimala klädseln (hon medgav det själv) HOn hade gjort det stora misstaget att ha nylonstrumpbyxor och kort kjol. Inte så bra. Hon var dock snygg!

Fast det var typ alla, alla är snygga när det är sol!!!



Sofias fötter: nej inte så snygga. Hon hade köttsår. Meeeeeeen skorna var skitfina!

Jag tror helt klart den här sommaren kommer bli underbar, valborg var en härlig försmak, och dessutom har det varit stekande sol och minst 50 grader på Sofias land i helgen. Det är nämligen där jag tillbringar mina dagar efter valborg tillsammans med familjen härd och lovisa, Mysigt värre var det! Bättrat på brännan litegrann har vi gjort allihopa! Kändes som sommarlov, men nej, skola imorgon. Inte sugen.

Desuutom är jag lite glad, har återfunnit en kjol jag trodde var borta for good! Sofia har den!
OCH!!! en sak till som jag måste nästan ge DAGENS om jag nu ska välja någonting under valborgsdagen som ska få det, JAG FICK TILLBAKA MIN SATINJACKA!! den har varit hos Sara hur länge som helst och nu fick jag äntligen tillbaka den! Fast sen lämnade jag den hos kristian.... så nu har jag den inte ändå.

Kristians brorsa stötte man också ihop med, han va en skön prick i röda brallor men gillade inte hans humörsvängningar. Men vi skildes som vänner.

Nu ska jag fixa med lite grejjor som man aldrig har tid med annars. Kom på att jag längtar tills jag går i pension, då kan man verkligen göra det man vill med sin tid. Underbart!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: agnes

jag är bääääääst.

sy klänning snart!? (= fast vi kommer typ inte kunna på sketalänge, men du får inte glömma den! :(

2009-05-03 @ 20:33:56
Postat av: therese

nejdå jag har inte glömt det!! vi måste ju bara gå och köpa tyg sen tar det ju inte så lång tid!

2009-05-03 @ 20:56:28
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0