united

Hejsan. Har varit borta från Uppsala ett litet tag, jag drog till skåne på rehab.
Nej det gjorde jag inte, eller egentligen kan man väl kalla att vara med familjen och några familjekompisar är ungefär samma sak som rehab. Superskönt va det iallfall.
Ängelholm bor dom i, skulle inte vilja bo där, känns som en liten håla där alla känner alla (och då menar jag att vänskapen typ går i arv, inte som i Uppsala där alla bara vet vilka alla i samma ålder är) men att vara där och hälsa på är helt okej. Då är staden skitmysig.

Hittade en särskilt mysig butik på deras lilla gågata dom hade; united. det roliga var att man kom in i en klinisk lokal, allt vitt och väldigt litet. Men gick man in hittade man en trapp ner i en mörk och mysig källare och det var där alla kläder fanns. Och gick man istället upp en trapp kom man upp i deras frisörsalong. Butiken hade bara killkläder, så när frugan tar en liten frisyrfix kan mannen shoppa. Super. Inte för att jag någonsin varit med om en kille som kan vara i en butik i över en timme, men men.
     

Nu orkar jag verkligen inte göra någonting över huvud taget. Och jag som har sagt att jag ska träna. Men då måste jag gymma för missade passet jag skulle på och gymma är så jäkla trist. Fy. Och det är sugväder ute. Det är i sånna här lägen man skulle ha en pilatesboll (årets julklapp?)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0