guru

Det snöar ute!

ELLE låg på min säng när jag kom hem. Uppackad och klar utan plast eftersom mamma vet att jag bara slänger plasten på golvet i min iver att läsa tidningen om jag får ta av den själv. Lite bortskämt är man ju ibland. Iallafall, DAGENS!!



Guido Palau, det kan man kalla en hårguru. Han fixar frissorna hos marc jacobs, han fixar dom hos prada, hos calvin klein.... Att läsa om honom och se vad han gör får en bara att vilja göra något roligt med håret. För min del fick det bli hårband. Inte riktigt något jag har varje dag.

Fin artikel i senaste ELLE med härliga bilder. Inspiration.



Ja men nu ska jag få mig lite skönhetssömn.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0