ELLE

Heligt moment idag när jag kom hem från skolan:
ELLE har kommit! DAGENS!


Härliga tider. Litet problem bara. Tidningen ligger här framför mig på bordet och kan inte bestämma om jag ska läsa den nu eller om jag ska spara den till flyget. Fast det är liksom två veckor. Så det blir nog nu. Sen ska jag ta med alla ELLE tidningar från 2009 o lusläsa dom under dom där två veckorna.

Hade en fet TV-night igår. Först desperata hemmafruar, sen greys, one three hill, top model och sist ensam mamma söker. De va nice!
Cilia(tror jag hon heter), lång, blont kort hår... Tycker iallfall hon är väldigt bra, hon skulle kunna vinna alltihop. En sak som jag lagt märke till är att alla faktiskt har helt okej stil, och särskilt hon. Skitcool stil. Hon ispirerade till dagens klädval (dock inte frisyren eftersom hennes är kort och blont, mitt är långt, lockigt och rött...) med tyll under en gul knälång kjol, svart tjock spetstop och skinnjackan.
  

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0