Overknee

Mhm, hell yeah jag vill ha dom.

Stövlarna alltså. Jobbigt. Inte så himla dyra heller, 1000 spänn på scorett. Så imorgon blir det en tripp der på staden och testa skor. Plus att jag måste till det här busstället och hämta min pälsmössa. Glömde den nämligen på bussen i lördags påväg hem, men ringde dom på en gång så dom hittade den och jag ska hämta den imorgon. Tur det. Tänk om någon snott den, då hade jag blivit lite småledsen sådär.

Ett annat par snyggingar finns på weekday för 550, ganska sugen på dom också. Gosh skor alltså. Finns inte mycket som är bättre.
Puss

Kommentarer
Postat av: M8

ASSÅ DOM DÄR E SJUKT SNYGGAAAAAA !!!!!!!!!!!!!

2009-10-20 @ 22:08:13
Postat av: therese

mhmmm jag veeet!!! Vill ha dom so bad!

2009-10-24 @ 13:23:08
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0